Projekts “PuMPurS”

2020./2021. mācību gadā Baldones vidusskola turpināja iepriekš uzsākto darbu Eiropas Sociālā fonda pilnībā finansētā projektā Nr.8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” (“PuMPurS”). Projekta mērķis ir savlaicīgi identificēt 5.-12.klašu izglītojamos ar iespējamu risku pārtraukt mācības un sniegt konsultatīvu atbalstu. Lielākais izaicinājums iesaistītajiem skolēniem, pedagogiem un vecākiem šogad bija pielāgoties mainīgajiem valstī pieņemtajiem epidemioloģiskās drošības noteikumiem. Meklējot alternatīvas saziņas un darba formas skolēni mācījās gan sazvanoties ar skolotāju, gan platformā MS Teams,  gan vietnē Whats App, gan individuāli tiekoties klātienē.

            Projekta “PuMPurS” ietvaros šajā mācību gadā  izstrādāti 63 Individuālā atbalsta plāni (IAP), skolēniem nodrošināta iespēja individuālajās konsultācijās pilnveidot priekšzināšanu trūkumu un papildus apgūt matemātiku, latviešu valodu, angļu valodu, vācu valodu, saņemt sociālā pedagoga konsultācijas, skolēniem nodrošinātas skolotāja palīga individuālais konsultatīvais atbalsts.

            Izvērtējot IAP rezultātus secinām, ka lielākā daļa skolēnu sasnieguši plānoto mērķi -mazinātās grūtības mācību satura apguvē, papildinātas iepriekšējos izglītības posmos iztrūkstošās zināšanas.

            Paužam milzīgu gandarījumu par skolēnu un vecāku sapratni un sadarbību, spēju pielāgoties mainīgajai mācību videi.

Sīkāka informācija par mērķgrupu lasāma projekta tīmekļa vietnē www.pumpurs.lv. Baldones vidusskolā izglītojamā dalību projektā “PuMPurS” apstiprina pedagoģiskās padomes sēde.

Projekta “PuMPurS”  koordinatore Baldones vidusskolā:

sociālā pedagoģe Ilona Bēmere