Site icon Baldones vidusskola

Erasmus+ projekta “Multikulturāla Eiropa ar teātri, mākslu, mūziku, deju” noslēgums Spānijā

Erasmus+ projekta “Multikulturāla Eiropa ar teātri, mākslu, mūziku, deju” noslēguma īstermiņa mācību mobilitātē no 21.05.2023. līdz 28.05.2023. Baldones vidusskolu pārstāvēja divi skolas darbinieki Sanita Mežiniece un Olga Vinogradova un seši skolēni Reinis Liepa, Renārs Liepa, Samanta Marjeta Eglīte, Solvita Birīte, Sintija Elizabete Imanta un Linda Karole.

Pirms mācību mobilitātes skolēni izveidoja prezentāciju par latviešu tautas mūzikas vēsturi, instrumentiem un būtiskiem sasniegumiem mūzikas jomā, un Vispārējiem latviešu Dziesmu un Deju svētkiem, kā arī piemeklēja atbilstošus video materiālus. Mūsu jaunieši arī dziedāja un spēlēja uz klavierēm Raimonda Paula dziesmu “Dāvāja Māriņa”. Visi projektā iesaistītie skolēni no Itālijas, Spānijas, Latvijas un Turcijas mācību mobilitātes laikā kopīgi piedalījās diskusijā par multikulturālām vērtībām, mūzikas nodarbībās, kā arī tika iepazīstināti ar spāņu tautas tradicionāliem un alternatīviem mūzikas instrumentiem. Svarīgi atzīmēt, ka skolēni arī uzlaboja savas komunikācijas, prezentēšanas un svešvalodu lietošanas prasmes, kā arī iepazina tuvāk spāņu kultūru un tradīcijas, dzīvojot jaukās viesu ģimenēs. Visi kopīgi piedalījāmies mācību ekskursijā Burgosas vecpilsētā, apmeklējām buļļu cīņu arēnu Pamplonā, kas ir neatņemama spāņu kultūras sastāvdaļa, kā arī klausījāmies gregoriāņu dziedājumus klosterī De Santo Domingo de Silos.

Skolēni ir gandarīti par iespēju piedalīties Erasmus+ projektā, jo tiek iegūti jauni draugi un iepazītas citas kultūras, kā arī tiek apmeklēti līdz šim dzīvē neredzēti dabas objekti, piemēram, augsti kalni, kanjoni un dziļas alas. Īpašs notikums bija arī iespēja nejauši satikt un nofotografēties kopā ar Latvijas Valsts prezidentu. Jaunieši jūtas drošāki, jo ir kļuvuši pārliecināti par sevi un nākotnes iespējām. Projekta dalībnieki iesaka visiem iesaistīties Erasmus+ programmā un izmantot tās piedāvātās iespējas.

Exit mobile version