Mācību semestri noslēdzot, 7.b, 8.b, 10.klase latviešu valodas stundā skatījās režisores Martas Elīnas Martinsones filmu pusaudžiem “Tizlenes”. Skatoties filmu, skolēniem bija uzdevums vērtēt to – uzrakstīt filmas plusus un mīnusus.

Apkopojot vērtējumus, skolēnu secinājumi ir šādi:

  • vide un apģērbs atbilst 20.gs.deviņdesmito gadu beigām, tas ļauj iejusties filmas atmosfērā,
  • labi tas, ka filmas veidotāji runā par pusaudžu problēmām, tikai šo problēmu klāsts varētu būt mazāks,
  • filmā risinātās tēmas ir aktuālas arī mūsdienās,
  • A. – “labi tas, ka meitenes cīnās par savām tiesībām”,
  • L. – “labi un uzskatāmi parāda, ka meitenes, cenšoties būt stilīgas, sāk dzert, pīpēt, nodot draugus”,
  • K. – “patīk, ka vēstītāja ir meitene un stāstījums ir 1.personā”,
  • S. – “veidota ar labu humoru”,
  • K. – patika, ka tika dots labs padoms – vienmēr domāt pašam, nevis skriet pakaļ citiem,
  • patika mūzika,
  • labs filmas nobeigums;
  • filmas mīnusi:
  • R. – “slikti, ka filma saistīta tikai ar meitenēm”,
  • “nebija pietiekami labas aktiermākslas”,
  • nepatika dziesmu izvēle filmā,
  • pārāk haotisks sižets,
  • par daudz pārspīlējumu,
  • nevajadzīga nēģu epizode,
  • G. – “filmā māca lietas, kuras nebūtu jāmāca”,
  • nepatika Sarmītes nodevība,
  • parādīts mobings pret klasesbiedriem,
  • pārspīlētas kautiņu ainas,
  • L. – “filma lielākoties bija garlaicīga”,
  • K. – “pārspīlējumu dēļ ir neomulīgi skatīties”.